Oracle Social Network byla uvedena skutečně impozantně - ve své keynote ji přestavil Larry Ellison a věnoval ji skoro půl hodiny; dokonce v rámci prezentace předvedl simulované demo na jeden obchodní scénář!
Prezentace je již k dispozici (zde, Social Network je věnována druhá polovina) a pokud vás téma zaujalo, rozhodně doporučuji se na ni podívat - produkt není dále představovat, v podstatě se prodává sám.
Pokud bychom přeci jen chtěli docílit nějakého shrnutí:
- jakkoli je možnost uchování veškeré komunikace v perzistentní podobě, s možností kontextových komentářů a spoustou dalších "vychytávek" zajímavá, její hlavní hodnota (jedná se o způsob komunikace a cesta zde rozhodně není cíl) je v návaznosti na obchodní proces (v ukázce se jedná o obohacení CRM systému při řízení obchodní příležitosti). Chcete-li, hodnota nasazení Oracle Social Network je rozdíl, o kolik se zlepší proces v dané aplikaci.
Novinkou je také to, že Social Network nebude prodáván na CPU a uživatele, ale spíše modelem čerpání služeb cloudu (tj. na jakési bázi měsíčních plateb za skutečně zkonzumované zdroje). Prozatím jsem k tomuto tvrzení nenašel žádné detaily, ale budu pátrat dále.
No comments:
Post a Comment